Українські туристи, які третю добу не можуть вилетіти із Занзібару, розповіли, що досі не знають, коли зможуть повернутися додому.
Йдеться про рейс PQ6972 авіакомпанії SkyUp. Він повинен був вилетіти до Києва 13 лютого в 12:50 за місцевим часом, повідомляє Espreso з посиланням на ВВС Україна.
За словами пасажирів, серед туристів також є громадяни Білорусі.
“Літака досі немає. Як ми розуміємо, у компанії немає запасних літаків. Ми будемо чекати, або коли вони його полагодять, або коли нам надішлють новий літак, якщо це взагалі можлив”, — каже киянин Олексій Беспалов, який третю добу чекає рейсу.
Кілька пасажирів повідомили, що минулої ночі не всім забезпечили готель. А ті, кому житло таки надали, скаржилися на погані умови.
“Ми спочатку ночували на вулиці, спали на траві, а потім групу пасажирів, в якій я був, заселили у жахливий готель у небезпечному районі Занзібар Сіті поруч із місцевим клубом та борделем”, — розповідає Беспалов.
15 лютого, за його словами, пасажирів все ж стали розвозити в інші готелі групами по 20−30 чоловік.
“Тикаємось по готелях, всюди антисанітарія, люди з дітьми сплять, де прийдеться. Точної інформації (про виліт. — ред.) немає, затримка кожні дві години”, — заявив інший пасажир рейсу Євген.
Одна з туристок обурювалася, що час спати доводилося на підлозі, в тому числі дітям. Скаржилася також на перебої з харчуванням.
Туристів планувати повертати новим рейсом PQ 1972 Занзібар — Анталія — Київ. Він мав вилетіти 14 лютого ввечері, але табло SkyUp показує, що виліт перенесли на 14.30 15 лютого.
15 лютого на табло взагалі немає рейсу з Занзібару. Найближчий рейс з Занзібару — 16 лютого о 12.50.
У МЗС України повідомили, що на Занзібарі через поломку літака застрягли близько 180 українських туристів.