У наших кліматичних і дорожніх умовах в антикорозійнй обробці потребують навіть якісні автомобілі. Незважаючи на наявність оцинковки, нижні елементи кузова як і раніше схильні до появи іржі. Найбільш уразливими місцями є днище і колісні арки, які збирають на себе вологу, реагенти і попадання каміння.
Хочемо розповісти вам про технології антикорозійної обробки, яка дозволяє захистити кузов на десятиліття вперед.
У спеціалізованих сервісах антикор днища і колісних арок коштує немаленьку суму. До того ж, результат далеко не завжди виправдовує очікування. Захисного шару деколи не вистачає навіть на один сезон, тому автовласникам доводиться заново витрачати свої кошти.
Далеко не всі матеріали, використовувані для антикорозійної обробки, однаково ефективні . Наприклад, мовіль можна наносити тільки в закриті зони кузова, так як він легко змивається. Мастика створює товстий твердий шар, але з часом починає тріскатися і пропускати вологу, через що всередині активізується корозія.
Хотілося б поділитися з вами технологією “вічного” антикору, який коштує недорого і легко нанести самому. Виконувати процедуру можна як в гаражі, так і на відкритому повітрі або критому паркінгу. Технологія не передбачає використання матеріалів з їдким запахом .
Для початку потрібно обробити колісні арки, по черзі знімаючи кожне колесо і підкрилки. При наявності в цих місцях корозії, їх слід зачистити механічним способом . Використовувати можна перетворювач іржі, після чого їх надлишки забираються дрантям і змиваються водою.
На наступному етапі колісна арка обезжирюється, гальмівна система накривається щільним матеріалом, а на метал наноситься грунт . Можна використовувати будь-який грунт для металу, аерозоль найзручніший в застосуванні.
Під час висихання грунту готуємо наш антикорозійний матеріал. Він буде складатися з двох компонентів – полімерно-бітумної мастики і гарматного сала . Підігріваємо обидва матеріали до температури приблизно +50 градусів. У цей момент гарматне сало вже буде досить рідким, змішуємо компоненти між собою. Отриманий склад продовжуємо розігрівати до тих пір, поки його консистенція не стане близькою до води.
Наносимо суміш на загрунтований метал за допомогою пензлика або спеціального пульверизатора. Досить двох-трьох шарів, щоб надійно захистити поверхню від агресивного середовища . Мастика ляже товстим шаром, комбінуючи функції антикору і шумоізоляції, а пластичність пушсала нівелює її недоліки і дозволить антикору самозатягування при виникненні дефектів.
Аналогічним способом обробляється днище автомобіля. Вартість матеріалів невелика, зате результат буде дуже довговічним.