У ПриватБанку стався масштабний збій: що робити клієнтам

“ПриватБанку” з 12 грудня по 13 грудня зафіксовано масштабний збій. При спробі провести банківську операцію в інтернеті відбувається автоматичне повернення коштів. Також не вдається зняти гроші в банкоматі “ПриватБанку” та скористатися карткою при оплаті в магазині з терміналом іншого банку.>

“На жаль, на даний момент існує технічна складність при здійсненні оплати картками в торгових точках / інтернеті, в зв’язку з виникненням помилок і автоматичним поверненням коштів”, – йдеться в повідомленні банку в системі “Приват24”.


У “ПриватБанку” обіцяють вирішити проблему і рекомендують до 18:00 і не проводити операції.

Як відомо, в останнє так звана “технічна зупинка” в роботі установи була зафіксована ще у жовтні поточного року: тоді на 8 годин робили паузу нібито для перенесення даних у клієнтську базу.


При цьому, нещодавно користувачі також масово скаржилися на збої у платіжній системі “Приват 24”: не можна було здійснити практично жодної операції, причин таких неполадок керівництво банку не пояснювало.

Дивіться: зупинка в роботі “ПриватБанку” – головні причини “технічної паузи” в установі

джерело https://m.znaj

Поділись з друзями...