Літак розвернули назад в аеропорт і одну жінку попросили пройти до стійки реєстрації …

Повернути назад рейс літака – процедура для авіакомпанії дуже дорога. Якщо це не особливий випадок, то зазвичай літак не будуть розвертати. Але інцидент, який стався з пасажиркою Пеггі Уле компанія «Southwest Airlines» порахувала дуже важливим.

Американка сіла на рейс Чикаго-Коламбус. Як і годиться за правилами, під час зльоту вона вимкнула мобільний телефон. Коли авіалайнер піднявся в повітря, і коли можна було смартфон вже включити, жінка цього так і не зробила. Просто забула про нього.

Однак, через кілька хвилин після зльоту, літак розвернувся назад в штат Іллінойс. Ніхто не міг зрозуміти, в чому справа. І яке ж було здивування Пеггі, коли її попросили покинути салон літака і підійти до стійки реєстрації. Нічого не розуміючи, вона попрямувала в вказане місце.

Тут її чекало жахливе повідомлення. Її син, який проживає в Денвері, в результаті нещасного випадку потрапив до лікарні. У нього черепно-мозкова травма. Лікарі оцінювали його стан як важкий, він знаходився в комі.

Про це Пеггі повідомив її чоловік. Він не зміг до дружини додзвонитися (телефон був вимкнений), тому подзвонив в авіакомпанію. Там розцінили випадок як дуже важливий, тому по рації попросили пілота повернути літак назад.

Мало того, поки лайнер повертався в Чикаго, «Southwest Airlines» забронювала Пеггі квитки в Денвер. Поки готувався туди рейс, жінці надали приватний зал очікування.

У Денвері Пеггі ще й нагодували, доставили її багаж за вказаною їй адресою. До речі, ці дії авіакомпанія зробила безкоштовно. Жодного цента за це з Уле не взяли. Наживатися на горі інших в компанії порахували блюзнірським.

Фінал цієї історії зі щасливим кінцем. Син американки пішов на поправку. Йому вже значно краще, зараз його життю нічого не загрожує. Пеггі ж не знає, як віддячити співробітників авіакомпанії за надану допомогу. Вона залишила позитивний відгук про компанію на багатьох сайтах. Уле вважає, що це найменше, що вона змогла зробити.

Іноді фінансова вигода меркне над людяністю. Ця авіакомпанія втратила не одну тисячу доларів, розвернувши літак назад. Але зате вони допомогли матері бути з дитиною в час, коли її присутність була просто необхідною.

Поділись з друзями...