Друзі! Будьте уважні!
Хочу з вами поділиться історією, яка сьогодні відбулася у мене.
Тепер все по-порядку.
Мені прилетіла незрозуміла смс від КиївСтар.
Через 2-3 хвилини на мій телефон надійшов вхідний дзвінок з номера +380 (68) 730 04 59. Дзвонить дівчина представилася оператором КиївСтар.
І понесла завчений текст – «Здрастуйте! Ми дзвонимо Вам, щоб повідомити про те, що компанія Київстар закінчила установку нового обладнання, яке дозволить підвищити якість дзвінків і інтернету. Вам тільки прийшло смс від нашої компанії. Просимо підтвердити факт отримання смс і повідомити код, завдяки якому ми зможемо Вас підключити до нового обладнання ».
Я природно привітав дівчину з обладнанням, ніякої номер не повідомляв і повісив трубку.
Після дзвінка я набрав службу підтримки Kyivstar і повідомив про ситуацію. В підсумку )))
Таки да! Київстар підтвердили факт шахрайства.
Схема така:
– шахраї хитрим способом через код отримують контроль над вашим кабінетом «мій київстар» та роблять переадресацію на ліві номери.
– починають забивати ваш номер на сайт банку і подавати заявку на відновлення пароля
– банк передзвонює на ваш номер щоб підтвердити зміну пароля, але дзвінок надходить не Вам, а вже шахраям.
– в результаті шахраї отримують доступ до вашого банківського рахунку
І так! Якщо вам дзвонить оператор, він точно не буде питати код. А взагалі, шліть всіх лісом. Оператори мобільного зв’язку 100% не будуть займатися подібним.
Редакція может НЕ поділяті думки авторів и не Несе відповідальність за достовірність информации.
Все буде Україна!