93% осіб сказали обов’язково погоджуватися на інтерв’ю, адже феномен присутності священнослужителів у соціальних мережах є дуже важливим і про це треба говорити.
За словами молодого священика, Папа Франциск, коли став Папою Римським, озвучив одну з відомих тепер фраз: “Пастух має пахнути своїми вівцями”.
“Це означає що ми маємо жити тією реальністю, якою живуть довірені нам люди. Багато людей сьогодні часто перебувають у світі інтернету, соціальних мереж. Це означає, що треба бути також там – для них, щоб бути з ними. Щоб розуміти, чим вони живуть. Головно, чим живе молодь, якими є їх потреби і проблеми, щоб могти їм допомогти вирішити їх”, – каже священик.
Перше фото в Instagram оприлюднив у 2016 році. Але, за словами молодого батюшки, активним користувачем став, коли вони з дружиною Анною чекали народження сина. Instagram тоді став нагодою поділитися своєю великою радістю.
“Тож спочатку я став одним із небагатьох Insta-татів, адже Insta-мам значно більше. На своїй сторінці я ділився досвідом батьківства, акцентуючи на моментах виховання, які ми з дружиною досліджували”, – каже він.
1 листопада 2017 року стало переломним моментом. Тоді він опублікував резонансний пост про Хеллоуїн, який став одним із найпопулярніших.
“Це стало певним індикатором, що особливо цікавить мою аудиторію. Згодом у stories я почав ділитися недільними роздумами над Євангеліями, порушував церковні питання. І це також стало певним позитивним напрямком моєї діяльності”, – підкреслює чоловік.