Президент Петро Порошенко вдвічі більше витратив на виборчу кампанію перед другим туром, ніж його опонент на виборах Володимир Зеленський: 100 млн грн і 44,6 млн грн відповідно. Про це повідомляє громадський рух «Чесно».
Згідно з проміжними фінансовими звітами, які були опубліковані НАЗК, Порошенко фінансує свою виборчу кампанію з власної «кишені». З 7 по 13 квітня він витратив 100 млн грн, а якщо підсумувати його витрати за обидва тури виборів, то в загальному він вклав у кампанію понад півмільярда гривень.
Крім цього, Порошенко заплатив 540 тис. грн. за оренду НСК «Олімпійський» на 14 квітня, де провів свою передвиборчу агітацію.
Кампанія Зеленського на 100% фінансується його партією «Слуга народу». Загалом за період з 7 по 13 квітня в фонд шоумена перевели 45 млн грн на агітацію. За обидва тури Зеленський зібрав для своєї кампанії 147 млн грн.
Найбільше кандидати витратили на телерекламу. Наприклад, і Порошенко, і Зеленський сплатили по 16 млн грн за рекламу на ТРК «Україна».
У «Чесно» зазначили, що звіт не є вичерпним, оскільки остаточні дані будуть подані кандидатами після завершення виборів.
Нагадаємо, що між представниками комплексу та кандидатів у президенти Петра Порошенка і Володимира Зеленського було підписано тристоронню угоду про проведення дебатів на території НСК «Олімпійський».